Twitter Updates

    follow me on Twitter

    donderdag, mei 19, 2005

    Kaaltjes

    Wie al glimmend kaal is of bij wie de inhammen op zijn voorhoofd of het cirkeltje op het achterhoofd al vertrouwde plekken zijn, weet onderhand wel waar ie aan toe is. Maar als je nog veul haar hebt, blijft dat dan ook goed zitten?Op de website van de Duitse shampoofabrikant Alpecin ontdek je via een korte test hoeveel kans je hebt op kaalheid. Men gaat er wel van uit dat je een man bent en je moet even de haren op je hoofdkussen tellen. Elk resultaat levert uiteraard een bijpassend haarproduct op uit het Dr. Kurt Wolff-Forschung laboratorium.
    Smeren maar!!!!

    zo maar wat kale linkjes
    www.kaal.nu
    www.kaal.nl
    www.kaalenco.nl
    Blijf kaal of kammen
    kaal.startkabel.nl
    Wanneer word jij kaal?

    dinsdag, mei 17, 2005

    heil en zegen....

    Posted by Hello
    Zomaar in 't Brabantse wild: een pastoor en nonnig hulpje die zich klaar maken om oude auto's te zegenen....die van mij kan er weer even tegen. Tweede pinkerstdag in het sfeervolle Liempde, Keienstampersrit.

    maandag, mei 16, 2005

    feeling forty....

    Veertigers zijn eigenlijk hele prettige mensen...
    Sinds vele jaren proberen we vrienden of verwanten die 40 kaarsjes mogen uitblazen, te troosten met het gevleugelde woord 'het leven begint bij veertig'. Onnodig, zo schrijft de Sunday Times
    , want de meeste veertigers blijken veel beter in hun vel te zitten en veel aangenamer door het leven te gaan dan vaak wordt gedacht.
    Dat de leeftijd van veertig jaar zoveel medeleven opwekt bij vrienden en partners, komt doordat we er van uitgaan dat de mens in die periode begint te piekeren over de dood, over de gemiste kansen in het leven en over het aanzwellende buikje. Maar in de praktijk blijkt dat toch maar heel weinig mensen een echte 'midlife crisis' te bezorgen.
    Integendeel. Researchers aan de universiteit van Austin, in de Amerikaanse staat Texas, stuurden namelijk per e-mail vragenlijsten aan zo'n 120.000 mensen en de resultaten waren, in de woorden van psycholoog Samuel Gosling die deel uitmaakte van de ploeg vorsers, "bijzonder verrassend".
    (...) En dat heeft vooral positieve gevolgen, want de veertigers blijken vaak veel meer ontspannen, en daardoor voor anderen veel aangenamer, in de wereld te staan dan toen ze nog maar dertigers waren.

    moet niet veel gekker worden

    Beeldradio op mobieltje

    Den Haag - De Amerikaanse radiozender Infinity Broadcasting zet in op een nieuwe technologie om de terugloop van advertentie-inkomsten te keren: visual radio. Met behulp van technologie van HP gaat Infinity digitale content meesturen met het FM-radiosignaal.

    Luisteraars die muziek beluisteren via de FM-radio in hun mobiele telefoon krijgen dan op het scherm bijvoorbeeld de bijbehorende cd-hoes, een foto van de artiest, concertinformatie of reclame voor ringtones te zien. De traditionele radiozenders hebben de afgelopen jaren flink marktaandeel en inkomsten, verspeeld aan radiozenders die via internet of satelliet uitzenden.

    vrouwen en ouderen laatst!

    Vrouwen en senioren in opmars op internet


    Het wordt gezellig druk op internet, want in tien jaar tijd is
    het internetlandschap in Nederland danig veranderd. Dat meldt Trendbox bij de publicatie van de Internetmonitor 2005. De dominantie van de jonge mannelijke hoogopgeleide gebruiker uit de Randstad is niet meer. Hij wordt inmiddels links en rechts bijgelopen door ouderen en vrouwen.
    Sinds 1995 houdt Trendbox de vinger aan de pols van het internetgebruik in Nederland. Het bureau doet dat door personen van 16 jaar en ouder te ondervragen naar hun ervaringen met internet en rapporteert zijn bevindingen in de Internetmonitor.

    Ook vrouwen zijn door de jaren heen verslingerd geraakt aan internet, zo blijkt na tien jaar rapporteren. De helft van de surfende Nederlanders is nu van de vrouwelijke kunne, tien jaar geleden was nog maar een op de vijf surfers een vrouw.

    Bijna 80 procent van alle Nederlanders boven de 16 heeft inmiddels ooit wel eens kennisgemaakt met minstens een van de mogelijkheden van internet. E-mailen blijft de populairste activiteit, maar er is een groeiende belangstelling voor het internetbankieren (63 procent van de internetters zegt de bankzaken ook virtueel te regelen) en het doen van online aankopen (44 procent bestelt wel eens iets online).

    Vorig jaar al meldde Trendbox dat de senioren zich flink begonnen te roeren in de online wereld. Er was toen sprake van een verdubbeling van 13 procent in 2003 tot 25 procent in 2004. Die groei heeft zich doorgezet en inmiddels is al 30 procent van de ouderen regelmatig online te vinden.
    De conclusie van Trendbox is dat de intergemeenschap intussen een aardige afspiegeling is geworden van het sociale verkeer in de ‘echte samenleving', zowel qua sekse en leeftijdsverdeling als geografische spreiding.

    Wat zou je nog buiten doen?

    Bron: Planet Multimedia /Trendbox